Muqoddimah

Bismillahirrohmanirrohiem,

Atas beberapa saran dari para Sahabat yang saya kenal, maka hari ini saya menciptakan blog pribadi saya, sebagai wahana komunikasi, bertukar pikiran secara jernih, informasi, intelektual, atas dasar saling hormat menghormati dan menasehati.

Melalui blog ini saya ingin berbagi pemikiran, pengalaman dan gagasan yang barangkali akan bermanfaat untuk menambah wawasan dalam menyikapi berbagai peristiwa yang terjadi di sekitar kita.

Saran dan masukan sangat saya nantikan baik melalui e-mail di msyarifhidayat@gmail.com atau via phone di 081322638839 atau bisa datang langsung sambil bersilaturahmi ke Pondok saya di Pesantren Persis Cibegol, Jl. Soreang-Cipatik KM 05 Kp. Cibegol Rt. 01/08 Ds. Kopo Kec. Kutawaringin Kab. Bandung 40951.

Terima Kasih

7 komentar:

aLumNUs BalZ mengatakan...

asalamualaikum ........ ust kumaha damang punten abi tara kacibegol,,,ust saelah ngadamal blog mudah-mudahan janten manfaat kanggo sadayana.. hapunten abi bilih gaduh kalepatan..

iiq mengatakan...

salam kasadayana ti simkuring...

iiq mengatakan...

ust blog template na kiye wios???

M SYARIF HIDAYAT mengatakan...

Mhn Iq htrnhn tos pang-setting-keun blog ana
pntn ngarepotkeun deui wae........


Mnawi aya waktos mah ana bd diajar setting blog dll K Iqbl nya ...


Kade hilap 20 April 2009 UN


Htrnhn tos muwajahah, bingah karaosna oge.
pidu'ana we kangge sadayna......

Illal Liqo ma'as Salamah............,,

Anonim mengatakan...

Aslm. abdi Ihsan, ustad blogna sae. ayeuna nuju ngetik di sunda net sareng dilan.

Anonim mengatakan...

ustadz kumaha damang ? ana Rizki angkatan 9, bade naroskeun dupi kartu pemuda tos aya, kasaha dicandakna insya Allah upami aya waktos bade dicandak.

M SYARIF HIDAYAT mengatakan...

Bsmlh ..............
Sreng Rizki Abdurrohman ??????
Leresan Kartu Pemuda tiasa ditarosken ka Ust Yanis ........... mhn mangga diantos...

Posting Komentar